سپهر ۳۶۰

توپ موزیک | دانلود آهنگ جدید ، سریال و فیلم

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود سریال,دانلود فیلم,دانلود فیلم ایرانی,دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ شاد و غمگین,سایت دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید

دانلود آهنگ مهمونی,دانلود آهنگ ماشین

دانلود آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم

ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 690
  • کل نظرات : 34
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 30
  • بازديد ديروز : 129
  • بازديد کننده امروز : 9
  • بازديد کننده ديروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 2,885
  • بازديد ماه : 3,803
  • بازديد سال : 10,807
  • بازديد کلي : 934,699
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.116.21.109
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

آخرین ارسالی های انجمن

دانلود آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم


دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ ایرانی جدید,دانلود آهنگ با بالاترین کیفیت,دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی,دانلود آهنگ صداتو دوس دارم,دانلود آهنگ های مهر ماه 93,متن آهنگ صداتو دوس دارم سعید کرمانی,تک آهنگ,دانلود فیلم جدید,دانلود سریال ایرانی و خارجی,دانلود فیلم خارجی بزرگسال,دانلود فیلم ایرانی جدید,دانلود فیلم ایران قدیم,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی وخارجی,دانلود کلیپ,کلیپ خنده دار, دانلود, ۲Brothers, بهمراه, نام, دوست

 متن آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم :

تو روبرومی تو کجایی دنبالت دارم میگردم
از نفس افتادم اینجا من با این دستای سردم
دستایی که گرمی میخواد از نگاه مهربونت
تو صدام بزن که بازم عشقم افتاده به جونت
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

اگه دستام خالی باشه عشق من که عالیه
نبض دستامو بگیر ببین دلم چه حالیه
از جلو چشمام دور نشو تورو تماشا میکنم
صدا بزن اسم منو ببین چه غوغایی کنم
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو

 

MP3 320

دانلود با لینک مستقیم

MP3 ۱۲۸

دانلود با لینک مستقیم

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید: